Sunday 11 August 2013

KOSONG



sedih...
Sayu...
lonely...
ye,itu yg aku rasa.
LONELY SGT.

¤aku decide nak jalan sorang2 kat shopping mall.¤

aku pernah cube utk cari jawapan kpd kekosongan tu..

aku cari duit banyak2,
bila dah hidup mewah,
rasa kosong tu still ada.

aku belajar hard gila,
bila dah jadi budak top,
rasa kosong tu still ada.

aku cube cari awek pulak,
bila dah bertukar banyak kali pon,
still..rasa kosong tu ada.

aku x faham.
tengok orang semua happy je.
dengan family,
suami isteri,
Anak2.

¤duduk dekat bangku yg ada.pnat jalan tnpa tujuan ni.
Zikir hafiz hamidun keluar dari corong radio mall.¤

'Astaghfirullahal azim..
Astaghfirullahal azim..
Astaghfirullahal azim..'

Tenang.
Air mata menitis.
Nape ttbe aku rasa tenang?
Ni ke jawapan yg selama ni aku cari?

Subhanallah,
Walhamdulillah,
Wa la ilaha ilallah,
Wallahuakbar..

Dah lama aku x sebut..
Air mata makin lebat..
Maafkan aku,Allah.

Aku ingatkan semua tu boleh mengisi kekosongan ni,
tapi rupenyaa aku dah jauh dari Kau,
Ampunkan aku Ya Allah..
fill your heart with Allah..


2 comments:

  1. My dearest adaw, keep writing dear :) Barakillahufik. Love reading your post *upss jangan kembang* hehe

    ReplyDelete
  2. Ao,thannkss! Ur blog is superb too ^_^ *nanges trharu*

    ReplyDelete